Készítse el HTML, Javascript és CSS felhasználásával a következő feladatokat: Minden feladatnál használjon beágyazott css-t az egyes elemek díszítéséhez. (betűtípus, címek, alcímek, feladat leírása). Minden feladat gombnyomás után induljon el. 1.) Számolja ki interaktívan megadható elemekkel rendelkező N*N-es mátrix és N elemű oszlopvektor szorzatát. 2.) Számolja ki interaktívan megadható elemekkel rendelkező két mátrix szorzatát, a dimenziókat nem kell a felhasználótól bekérni. 3.) Rajzoljon html canvasra tetszőleges egyváltozós függvény rajzolót. A függvényt kérje be a felhasználótól. 4.) Írjon olyan weboldalt, mely a felhasználó által adott periódus értékkel rendelkező szinuszhullámot rajzol! 5.) Készítsen polinomrajzoló programot html canvasra, mely a felhasználó által adott számú (2 és 10 közötti) és értékű (-20 és 20 közötti) zérushellyel rendelkezik. Az adatokat kérje be a felhasználótól. 6.) Készítsen animációt egy pöttyös labda pattogásáról. A labda átmérőjét és a pöttyök számát kérje be a felhasználótól. 7.) Rajzolja meg egy biliárdgolyó pályáját adott iránnyal elindítva, a szélekről visszapattanva, az első öt ütközésig! Indítási paramétereket a felhasználótól kérje be. 8.) Rajzolja meg és számolja ki egy m tömegű anyagi pont v0 kezdősebességű, φ0 emelkedési szögű ferde hajítás során befutott röppályát! Indítási paramétereket a felhasználótól kérje be. 9.) Rajzolja meg a képernyő közepére rajzolt koordináta rendszerben az y=ln(x+2) függvény grafikonját a [–1, 2] intervallumon! Adja meg a függvény adott ívének ívhosszát közelítő számítással, az ívet közelítő, egyre több szakaszból álló törött vonal hosszának kiszámításával. 10.) Rajzoljon ki egy sakktáblát, majd az üres táblán a felhasználó által mondott mezőre helyezzünk el egy vezért és jelöljük meg azokat a mezőket, amelyre a vezérrel lépni lehet. 11.) Egy körbe rajzoljon szabályos háromszöget, négyszöget, …n-szöget (n a felhasználó által megadott szám), majd adja meg az eltérést a kör kerülete és az n-szög kerülete között. 12.) Rajzolja meg a képernyő közepére rajzolt koordinátarendszerben az y=sin(x) függvény grafikonját a [–π,π] intervallumon! Adja meg a függvénygörbe és a [0, π] intervallum közé eső alakzat területének értékét, integrálközelítő összegek alkalmazásával (az alapintervallumot részintervallumokra bontjuk, melyekre a függvénygörbe által meghatározott magasságig téglalapokat rajzolunk és ezek területeit összegezzük).