tanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok
This is an old revision of the document!
Table of Contents
Játék prototípusok
5. féléves programtervező informatikus hallgatók részére.
Oktató
- Kiss Áron, tanszéki mérnök, Informatikai Intézet e-mail
Forráskódok
Anyagok
1. gyakorlat
Féléves követelmények ismertetése, szoftverek telepítése.
- Live Server extension
2. gyakorlat
JavaScript alapok gyakorlása. Kvízjáték készítése HTML, CSS és JavaScript felhasználásával.
3. gyakorlat
Game Design Document. Phaser 3 keretrendszer alapjai: jelenetek, sprite-ok, ütközésvizsgálat, kamera effektek.
4. gyakorlat
Audio kezelés, in-between animáció, sprite interakciók.
5-6. gyakorlat
Spritesheet animáció, időzített események, több scene kezelése.
7-8. gyakorlat
Fizikai motor, testekre ható erők, ütközés- és átfedésvizsgálat, platformer vezérlés.
Hasznos linkek a beadandóhoz
Hallgatói munkák
2024
- csoport: Gáncsos Dániel
- csoport: Csákó Balázs, Harsányi Balázs, Kiss Konrád Soma, Tóth Tamás
2023
- csoport: Keresztes Iulia, Szabó Alexandra Marianna
- csoport: Bordás Milán, Kriston Ádám
- csoport: Érsek Norbert, Pogonyi Ábel Kürt, Kacsir András
- csoport: Vitkolczi Dániel
2022
- csoport: Molnár Balázs, Szöllősi János
- csoport: Szabó Alen, Katona Bence
tanszek/oktatas/jatek_prototipusok/jatek_prototipusok.1756984920.txt.gz · Last modified: 2025/09/04 11:22 by kissa