tanszek:oktatas:szamitastechnika:egyszeru_mintapeldak
Differences
This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revisionPrevious revision | |||
tanszek:oktatas:szamitastechnika:egyszeru_mintapeldak [2023/10/11 08:05] – knehez | tanszek:oktatas:szamitastechnika:egyszeru_mintapeldak [2023/10/11 08:19] (current) – knehez | ||
---|---|---|---|
Line 55: | Line 55: | ||
} | } | ||
</ | </ | ||
+ | A 3 nem osztója a 13-nak. A 13 / 3 eredményét a c változóban egészként tároljuk, ilyenkor az eredmény egész részét aza a 4-et fogjuk eredményként kapni. | ||
+ | |||
+ | Ahhoz hogy a tizedes jegyeket is megkapjuk, próbáljunk meg áttérni float adattípusra, | ||
**2. Feladat**: Az előző kódban változtassuk meg a c-t float-ra és a printf()-ben használjunk %f-et és próbáljuk ki úgy is. Segített? | **2. Feladat**: Az előző kódban változtassuk meg a c-t float-ra és a printf()-ben használjunk %f-et és próbáljuk ki úgy is. Segített? | ||
Line 70: | Line 73: | ||
} | } | ||
</ | </ | ||
+ | |||
+ | Azért nem segít, mert az a / b elvégzésekor, | ||
**3. Feladat**: Hozzon létre egy **unsigned int** változót 2 illetve egy **int** változót -1 értékkel és végezzen összehasonlítást, | **3. Feladat**: Hozzon létre egy **unsigned int** változót 2 illetve egy **int** változót -1 értékkel és végezzen összehasonlítást, |
tanszek/oktatas/szamitastechnika/egyszeru_mintapeldak.1697011540.txt.gz · Last modified: 2023/10/11 08:05 by knehez