tanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok:gdd_pelda
Differences
This shows you the differences between two versions of the page.
| Next revision | Previous revision | ||
| tanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok:gdd_pelda [2022/09/13 09:09] – létrehozva kissa | tanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok:gdd_pelda [2024/09/25 18:32] (current) – [Irányítás] kissa | ||
|---|---|---|---|
| Line 2: | Line 2: | ||
| ==== Játék koncepció ==== | ==== Játék koncepció ==== | ||
| - | //A játék néhány mondatos, összefoglaló ismertetése.// | + | //A játék néhány mondatos, összefoglaló ismertetése, kezdeti tervrajzok.// |
| + | |||
| + | 2D-s játék, ahol a játékos egy harcost irányít, akinek a sárkányokat elkerülve kell megszereznie a kincset. | ||
| + | |||
| + | Hasonló példák: Frogger, Crossy Road | ||
| + | |||
| + | Előzetes képernyőterv: | ||
| + | |||
| + | {{: | ||
| ==== Célzott platformok ==== | ==== Célzott platformok ==== | ||
| //Milyen platformokon kell futtathatónak lennie a játéknak?// | //Milyen platformokon kell futtathatónak lennie a játéknak?// | ||
| + | |||
| + | * cross-platform (PC és mobil) | ||
| + | * böngészőből játszható | ||
| ==== Irányítás ==== | ==== Irányítás ==== | ||
| //Hogyan, milyen eszközökkel lép kapcsolatba a játékos a játékkal?// | //Hogyan, milyen eszközökkel lép kapcsolatba a játékos a játékkal?// | ||
| + | |||
| + | * PC-n az egér nyomvatartásával | ||
| + | * telefonon a kijelző megérintésével | ||
| + | * amíg a játékos nyomva tartja az egeret/ | ||
| ==== Játékmenet ==== | ==== Játékmenet ==== | ||
| //Hogyan indul a játék, mi történik a játék során, mik a lehetséges kimenetelek?// | //Hogyan indul a játék, mi történik a játék során, mik a lehetséges kimenetelek?// | ||
| + | |||
| + | * a játékos a képernyő bal oldaláról indul, jobb oldalán sárkányok mozognak fel és le, a kincsesláda a sárkányok után van elhelyezve | ||
| + | * az egér nyomvatartásakor a játékos jobbra elmozdul | ||
| + | * ha a játékos sárkánnyal ütközik, a játék újraindul | ||
| + | * ha a játékos eléri a kincsesládát, | ||
| ==== Asset-ek ==== | ==== Asset-ek ==== | ||
| - | //Milyen grafikus, és egyéb (pl. audió) | + | //Milyen grafikus, és egyéb |
| + | |||
| + | * Sprite-ok: | ||
| + | * háttér | ||
| + | * játékos | ||
| + | * ellenség | ||
| + | * kincsesláda | ||
tanszek/oktatas/jatek_prototipusok/jatek_prototipusok/gdd_pelda.1663060192.txt.gz · Last modified: 2022/09/13 09:09 by kissa
