User Tools

Site Tools


tanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok:gdd_pelda

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revisionPrevious revision
Next revision
Previous revision
tanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok:gdd_pelda [2022/09/13 09:13] – [Játék koncepció] kissatanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok:gdd_pelda [2024/09/25 18:32] (current) – [Irányítás] kissa
Line 3: Line 3:
 ==== Játék koncepció ==== ==== Játék koncepció ====
 //A játék néhány mondatos, összefoglaló ismertetése, kezdeti tervrajzok.// //A játék néhány mondatos, összefoglaló ismertetése, kezdeti tervrajzok.//
 +
 +2D-s játék, ahol a játékos egy harcost irányít, akinek a sárkányokat elkerülve kell megszereznie a kincset.
 +
 +Hasonló példák: Frogger, Crossy Road
 +
 +Előzetes képernyőterv:
 +
 +{{:tanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok:road-crossing-game.drawio.png?593|}}
  
 ==== Célzott platformok ==== ==== Célzott platformok ====
 //Milyen platformokon kell futtathatónak lennie a játéknak?// //Milyen platformokon kell futtathatónak lennie a játéknak?//
 +
 +  * cross-platform (PC és mobil)
 +  * böngészőből játszható
  
 ==== Irányítás ==== ==== Irányítás ====
 //Hogyan, milyen eszközökkel lép kapcsolatba a játékos a játékkal?// //Hogyan, milyen eszközökkel lép kapcsolatba a játékos a játékkal?//
 +
 +  * PC-n az egér nyomvatartásával
 +  * telefonon a kijelző megérintésével
 +  * amíg a játékos nyomva tartja az egeret/kijelzőt, addig a harcos jobbra mozog 
  
 ==== Játékmenet ==== ==== Játékmenet ====
 //Hogyan indul a játék, mi történik a játék során, mik a lehetséges kimenetelek?// //Hogyan indul a játék, mi történik a játék során, mik a lehetséges kimenetelek?//
 +
 +  * a játékos a képernyő bal oldaláról indul, jobb oldalán sárkányok mozognak fel és le, a kincsesláda a sárkányok után van elhelyezve
 +  * az egér nyomvatartásakor a játékos jobbra elmozdul
 +  * ha a játékos sárkánnyal ütközik, a játék újraindul
 +  * ha a játékos eléri a kincsesládát, nyer, és a játék újraindul
  
 ==== Asset-ek ==== ==== Asset-ek ====
-//Milyen grafikus, és egyéb (pl. audió) objektumokra van szükség?//+//Milyen grafikus, és egyéb fájlokra (pl. audió, map, pályadefiníció) van szükség?// 
 + 
 +  * Sprite-ok: 
 +    * háttér 
 +    * játékos 
 +    * ellenség 
 +    * kincsesláda
tanszek/oktatas/jatek_prototipusok/jatek_prototipusok/gdd_pelda.1663060435.txt.gz · Last modified: 2022/09/13 09:13 by kissa