tanszek:oktatas:jatek_prototipusok:jatek_prototipusok
This is an old revision of the document!
Table of Contents
Játék prototípusok
5. féléves programtervező informatikus hallgatók részére.
Oktató
- Kiss Áron, tanszéki mérnök, e-mail
Forráskódok
Anyagok
1. gyakorlat
Féléves követelmények ismertetése, szoftverek telepítése.
- Live Server extension
2. gyakorlat
JavaScript alapok gyakorlása. Egyszerű nyelvi kvízjáték készítése HTML, CSS és JavaScript felhasználásával.
- Projekt: Nyelvi kvízjáték
3. gyakorlat
Game Design Document. Phaser 3 keretrendszer alapjai: jelenetek, sprite-ok, ütközésvizsgálat, kamera effektek.
- Projekt: „Road-crossing” típusú játék
- Kiegészítő anyag: Mileff Péter: Collision detection in 2D games
4. gyakorlat
5-6. gyakorlat
Spritesheet animáció, időzített események, több scene kezelése.
- Projekt: Virtuális kisállat nevelde
- Spritesheet adatai:
- frame size: 97 x 83 px
- margin: 1 px
- spacing: 1px
7-8. gyakorlat
Fizikai motor, testekre ható erők, ütközés- és átfedésvizsgálat, platformer vezérlés.
- Projekt: Platformer játék
- Player spritesheet: 28x30px, 1px margin, 1px spacing
- Fire spritesheet: 20x21px, 1px margin, 1px spacing
Hasznos linkek a beadandóhoz
Hallgatói munkák
2023
- csoport: Keresztes Iulia, Szabó Alexandra Marianna
- csoport: Bordás Milán, Kriston Ádám
- csoport: Érsek Norbert, Pogonyi Ábel Kürt, Kacsir András
- csoport: Vitkolczi Dániel
2022
- csoport: Molnár Balázs, Szöllősi János
- csoport: Szabó Alen, Katona Bence
tanszek/oktatas/jatek_prototipusok/jatek_prototipusok.1731851294.txt.gz · Last modified: 2024/11/17 13:48 by kissa